maandag 28 juni 2010

Heen en weren naar Alkmaar met mooi weer.

Ja ja, het gaat me steeds beter af om bukfietsers voorbij te scheuren en af te schudden. Moet wel zeggen dat ik ook wel es lekker in zijn lage versnelling ga. Das ook wel eens relaxed.
Vanmorgen om 6.45 op de fiets. Naar de fysio in Alkmaar. Poeh.. Beetje vroeg. Was laat gister op het feestje van onze band, maar goed op de fiets word je wel weer wakker. Windje tegen, maar der stond nog niet zoveel. Met 42 min was ik midden in het centrum. Ik nam gelijk van de gelegenheid gebruik om na de fysio naar de kapper te gaan om mijn looks ook nog even wat sneller te maken. Nieuwe vlechtjes en je bent nog ergodynamischer.
Onderweg naar huis zag ik Muis der roeier nog staan bij het Hof van Schoorl. Ff bakkie thee dus. Muis was gister na wat lichtelijk aangeschoten te zijn (schuld van der baas, die blijft maar schenken) niet meer in staat naar huis te roeien. Gelukkig hebben ze ook bedden en Yvon belande op een hotelkamer.
Samen ff naar de boerderij geweest en toen maar weer naar Alkmaar gefietst. Ik wilde ff naar de fietsenwinkel en Beukers is dicht op maandag. Ik wil toch graag aan de Speedplay plaatjes, maar daar aangekomen hadden ze die niet en gingen we naar huis met een velglint van €1,10 voor de Muis.
Bij mij thuis nog ff een ijsie gegeten en het gebrul van de voetbal aangehoord. Tja dat laatste laat ik dan maar aan de campinggasten over.
Morgen richting de Vork in HHW. Even een ochtentje meelopen op de school (Klaas Groen voor de kenners) naast mijn nieuwe werkplaats. Daarna naar Alkmaar. Daar afgesproken met Muis. We gaan ff naar Beukers. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. We vertrekken om een uur of 15.00 uur vanaf de kanaalkade, ik geloof nummer 16 ofzo bij de fysio vandaan. Jullie zien mijn ligger wel staan... 
78 km gefietst
Mijn Strada gaat het helaas niet voor volgende week woensdag redden. Dus nog even de tanden op elkaar...
Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. de Vork
    Bekent terrein.
    Aan het eind daarvan is de Hondenschool waar ik les geef.

    Gr
    Rob

    ps tot straks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk hé die oranjerites!?
    Laat die types zélf wat gaan sporten...loosers!

    Groeten Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen