dinsdag 8 juni 2010

Jaja, Juf Katje is weer in beeld

Heeeeeeeee....
Dat is heeeeeeeeel lang geleden. Veel te lang geleden, maar nou ja hier ben ik weer. Nu nog benieuwd of iemand mijn blog nog wel leest, na zoveel tijd stil te zijn geweest.
Maar even een heel klein stukje, of meer eigenlijk een mededeling. Me Strada is weer een feit!!!!
Martje is back in business. Nou ja gedeeltelijk dan. Fietsen gaat alweer vele male beter en t lijfje wil langzamerhand wat beter aan gaan voelen. Ik heb al een paar keer mijn gezicht weer laten zien en het gaat me steeds beter af om wat hogere snelheden en langere ritjes te rijden. (op Katjes tempo dan he).
Ik heb ontzettend veel mazzel met de Strada. Het is een bestelling geweest van een ander, die een speciaal lichte fiets wilde hebben, maar em nog niet licht genoeg vond (ik heb het over gewicht, maar de kleur is ook licht en heel apart, de Majoor smelt ervan). Dus super fietsje. Ha mannen over een jaar (benen nog even sterken) fiets ik jullie allemaal voorbij met mijn racebeest. Ja in mijn dromen.
Nou tot spreeks en fiets maar weer. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs van de Kat

Wordt vervolgd 

4 opmerkingen:

  1. Ik had je blog al in de prullenbak gedaan maar hij staat nu weer bij de "Favorieten". Gelukkig is er weer licht aan de horizon.En nu volhouden vooral met schrijven.

    gr.Pé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Juf Katje. Leuk dat je weer aan het verhalen bent. Hoe kom ik eigenlijk aan de naam Juf Katje ? vroeg je aan mij een paar dagen geleden. Misschien wil onze Matthijs daar even op reageren ! Er was een andere Strada rijder die mij vroeg hoe je aan die naam gekomen bent. Groeten Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt dat je ons weer op een stukje hebt getrakteerd (eindigend op 'n -d, Majoor Kees!) Martje.
    Leuk je ontmoet te hebben!

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen