maandag 14 juni 2010

Nog steeds stilletjes

Hee daar fietsend Nederland

Ben ik weer ff. Heb niet zoveel te melden, behalve de korte tochtjes die ik momenteel fiets, om mijn conditie wat op te halen, of gewoon omdat ik nog steeds geen auto mag rijden en anders hier in dit gebied geen kant op kan.
De strada, of althans de body is afgelopen woensdag door de Muis gesignaleerd. Ze vond em super mooi. Nou word ik helemaal benieuwd. Iedereen heb em al bekeken, maar Katje zelf is nog in ongewisse.
Nu Muisje met vader Muis op de fiets vertoeft in Zwitserland, wordt het wel erg stilletjes aan deze kant. Morgen ff een tochtje naar alkmaar, naar de fysio en daarna door naar het land van de majoor: HHW. Dus.... Kees misschien ben je thuis en kom ik ff voor een bakkie. (Heb om 16.00 uur een afspraak.)
Ik ben door Wim berispt dat ik te weinig schrijf, dus zal der is op gaan letten. Wie weet lukt t me. Tis gewoon erg drukjes naast werk, muziek en sport, ook nog weer es achter die PC te zitten. Maar als Wim me dan wel bij zijn vriendjes wil zetten heb ik het er voor over.....
Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

  1. katten hebben toch een super boeiend leven? altijd wel wat te "schrijven" lijkt me.. het is super lekker weer om te fietsen hoor.. tja je kan nu beter in je fiets met je snorhaartjes dan uren bij de pc he....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf kat gespot in HHW, wel jammer dat je alleen Mathijs zag fietsen ;) reed erachterrrrrrrrrrr
    Groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om het maar eens voor meneer Schermer op te nemen: Ik denk niet dat hij je "een berisping" uitdeelde.
    Je moet zo'n bloglijst denk ik ook niet té lang maken want anders neemt toch niemand 'm meer door.
    In jouw geval heb je als vrouw het (werkelijke) aantal volgers allang boven Jan (vermoed ik).
    Wat ik gedaan heb trouwens is m'n lijst op alfabetische volgorde gezet ipv op laatst toegevoegde bericht. De hoeveelheid berichten kan ik soms niet eens waarderen namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Mick
    Dat gekrakeel tussen mij en die mannen, moet je denk ik maar niet al te serieus nemen...

    BeantwoordenVerwijderen