woensdag 11 november 2009

Testje

Een beetje onverwachts, maar ik dacht, laat ik es vast met een blog beginnen. Heb weliswaar geen fiets, nou ja geen velo, maar dan ben ik tegen de tijd dat ie der es is, een volleerde blog-schrijver. Wim pas maar op ik ga je verslaan. Ahum ahum.

Mijn laatste fietstochtje was dus afgelopen zondag. Niet zo'n succes zoals jullie al op verschillende blogs hebben kunnen lezen, al moet ik zeggen dat die mannen ook wel weer kunnen overdrijven met de hoeveelheid hartslagen die ik zou hebben. En dan ontstaan er ook nog discussies over mijn benen. Nou t zal wel. Als het nou ook nog es leuke, sportieve en single mannen zouden zijn!!!

Helaas door een ontsteking in mijn knie zullen verre tochten er de komende week wel ff niet inzitten. Zaterdag wellicht toch een rondje Muis.

Nou zoals ik van Majoor Kees heb geleerd.... Wordt vervolgd.

6 opmerkingen:

  1. Welkom in het wereldje van veel fietsers, als jij straks je Strada hebt en alle dagen naar school heen en weer gaat dan is het een Questie van tijd en je bent niet meer te stoppen.

    gr.Pé Koomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Há, goed initiatief!! Krijgen die mannen eindelijks eens lik-op-stuk. Ik hou het in de gaten.
    Groet,

    Sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Martje. Leuk dat je ook gaat schrijven. Vergeet niet dat de Mango69 altijd klaar staat. Tot gauw Kees en Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Martje,
    Je hebt het toch zelf over die hoge hartslag gehad:). Enneh.... ik reed niet voorop, maar bleef achter en naast je.
    Groeten,
    Wim

    PS. Inderdaad niet meer single.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. U lijkt me idd geen katje om lichtzinnig je handen aan te branden maar geloof me...Ik wilde alleen maar dat je wél mee had kunnen komen (en zocht i.d. 1'plaats naar 'n technische oorzaak).
    Mvg mick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Martje. Kijk even op vraag en aanbod naar de kleur groen ral 6021 van Mango 18. Tot nu toe heb je niets te klagen, wat betrefd de aandacht van mannen voor je blog. Groeten en gaan we nog fietsen ? Kees

    BeantwoordenVerwijderen