zondag 22 november 2009

Personalised

Tja ik kan natuurlijk nu hetzelfde verhaal als Kees gaan ophangen, maar dat heeft weinig zin. Als je wil weten wat we gefietst hebben moet je maar even op zijn blog koekeloeren. En natuurlijk heb ik karakteristieke foto's van Majoor Kees.
Vanmorgen van Kees nog even een berichtje gehad. Dus Kees was weer terecht. Die zat niet in Parijs, maar in Brabant. Tja, ook ver weg, maar toch wel een verschilletje.
Ik was heus verrast toen ik de mango het pad afreed. Jaja kijk es wat daar op de zijkant staat. Geheel en al personalised. Dank je wel Kees. Vol trots liet hij ook een vers gemaakt windschermpje voor op de kap zien. Allemaal weer hightech voor de Mango.
Ja die wind was best pittig, maar viel me reuze mee. Bij ons hier aan de kust hadden we al een paar windvlaagjes gehad waar je U tegen zou kunnen zeggen. Ik wilde eerst eigenlijk naar Petten voor de uitverkoop bij Beukers, maar toen ik eenmaal in HHW was had ik daar eigenlijk helemaal geen zin in en dus koos de Majoor een rondje.
Het was onderweg erg druk met auto's dus van naast elkaar fietsen kwam even niet veel. Toch wist Kees me weer te verrassen met een paar vreemde opmerkingen??? Kees ik ben heel nieuwsgierig, maar uh ik hoef natuurlijk niet alles te weten... ;-)
Aan het einde van de rit konden we toch nog weer even naast elkaar rijden en hebben we uitgebreid gesproken over het velo-treffen op 't Ruige Veld.
Aangekomen bij Kees thuis werd ik getrakteerd op heerlijke cake van Marian en pizza met toetje van de Majoor.
44,44 km gereden

Wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Houd dat balletje van de Majoor goed op de vlaggenstok!
    Ik ben er namelijk al twee kwijt (vlaggetjes).

    BeantwoordenVerwijderen