maandag 30 november 2009

Een echt zondagsritje


11 uur kom ik aan bij Majoor Kees. En ja hoor exact om 11 uur begint het te regenen. Toch maar even een klein stukje fietsen dan. Ik moet toch echt even de benen strekken na weer een week niet fietsen. Tja denk dat ik een beetje last heb van een fietswinterslaap. Al het andere gaat gewoon door. Schaatsen, bandjes en natuurlijk ook het werk houdt me flink bezig in deze feesttijden.
Maar goed terug naar de fiets dan maar. Kees had het nieuwe windschermpje voor me op de Mango gezet. Dat was even wennen, maar al snel kwam ik erachter dat het een heerlijke uitvinding is. Alleen zoals Kees me al waarschuwde is het geen regenscherm. Ondanks de anti-rain en anti-fog zag ik na een kilometer of 15 niet veel meer. Toch maar even zonder dan. Oef dat was wel even schrikken. Stuk kouder en winderiger en ook erg veel natter.
Kees bedenkt zich nog een leuk rondje. Hij wil me even een rondleiding rondom het AZ stadion geven. Maar helaas loopt het dood. Oh jee de Majoor helemaal verontwaardigd. Dat hek stond er toch nog niet. Nou ja we keren weer om en rijden in ondertussen flinke regen weer naar huis.
31 km gereden (echt zondagsritje dus)

wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten