zondag 5 september 2010

Hoe krijge je mannen aan het werk.

Vandaag zie ik Kees, Cees en Rob weer. Even overleg over het velotreffen van het eerste weekeind van oktober op 't Ruige Veld. Er worden leuke zaken bedacht om het weekeind nog leuker te maken, zoals twee avonden live muziek en eventueel een bezoekje aan het ECN.
Het definitieve program zal zo snel mogelijk worden bekend gemaakt.
Terwijl wij aan het vergaderen zijn, met koffie en heerlijke koeken van Marian, klinken de harmonische (soms iets minder harmonisch) klanken van het harmonieorkest dat nu op de camping staat door de deuren heen. Tja daar maak je natuurlijk even gebruik van. Kan iedereen vast zien hoe gezellig het is op camping 't Ruige Veld. Je weet niet wat je mist!
Dan gaan 3 mannen weer voor mij aan het werk. De banden moeten weer gewisseld en Juf Katje heeft momenteel 3 lamme pootjes. Ik kijk lief en spin even tegen de mannen en hop ze gaan weer voor me aan het werk. Mijn bandjes willen niet geheel meewerken en ploppen niet goed op de plaats. Dan maar AFWASMIDDEL. Cees gaat goed op afstand staan, die vindt het maar niks. Rob is wat stoerder in dit geval en krijgt alles weer op zijn plaats. Mannen jullie krijgen volgende keer zeker weer een koekje bij de koffie.
Super bedankt.
Niet gefietst...
Tot de volgende keer maar weer. 

1 opmerking:

  1. Nooit geweten dat zeepsop stoer is :-)
    Eindelijk ben ik dan ook een beetje stoer.
    Stoerder dan Wicky de Viking :-)

    Gr
    Robbedoes

    BeantwoordenVerwijderen