dinsdag 18 januari 2011

Tja, zo hou je jezelf ook bezig

Katje heeft het weer voor elkaar. Ach tja ik had een beetje spierpijn in mijn rug, dat bleek toch iets meer te zijn dan dat. Ik loop nu alweer een week of wat met een hernia rond. Fietsen zit er voorlopig gewoon even niet in. Gelukkig ligt er geen ijs, anders was het helemaal balen.
Ga nu even niet naar mijn werk, dus iedereen is natuurlijk welkom voor een bakkie.

Oh ja het beloofde filmpje laat nog op zich wachten. Ik krijg hem niet op het net. Dus nog even geduld.

Beste mensen hopelijk tot snel.

Kus van de Kat
...en tot de volgende keer

4 opmerkingen:

  1. Hi Martje!

    Sterkte gewenst met je rug. Voordeel is wel dat je nu voldoende tijd hebt om uit te zoeken hoe je een filmpje op je blog plaats ;-)

    Groetjes,

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor een bakkie is beekie altijd wel te porren hoor:P zal je eerdaags wel ff mailen om ff afspraak te maken...

    je kan op twee manieren een filmpe op je blog droppen, ik zal je mail adres straks ff van plaza plukken, en ff uitleg sturen...

    kalm aan met je rug!

    greets beekie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martje,

    Sterkte met je rug.
    De roeifiets levert vaak goede resultaten op bij hernia's. Door de centrale rugspier te trainen ontlast je de wervels (kin naarvoren, schouders naar achteren).
    Bij 123video is wat je inplakken moet (als je de video eenmaal ge-upt hebt)de zgn. 'enbedded link'. Gewoon 'n hoop tekst & symbolen.

    groetjes Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martje

    Allereerst sterkte met je rug.
    Niet stil gaan zitten dat is niet goed.
    Maar een filmpje op je blog kan je toch gewoon uploaden?
    Bij mij zit naast het knopje om foto's te uploaden ook een knop om video;s te uploaden.

    Succes

    Gr
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen