zondag 25 juli 2010

De Strada is een feit. Wie gaat er mee!!

Beste mensen
Het is dan eindelijk echt zo ver. Iedereen schijnt mijn Strada nummer 33 al gezien te hebben, maar (komende) woensdag 28 juli mag ik em dan eindelijk zelf bewonderen en ook meenemen.
Wie gaat mee. We hebben om een uur of 1 in Dronten afgesproken. Ik ga zelf met openbaar vervoer, tja, der moet toch een fiets mee terug.
Op dit moment gaan Jan G, de Muis en Ron mee. Zij verzamelen om 11 uur bij het begin van de Lelystaddijk. Mocht je eerst nog koffie willen, dan om 10 uur bij Jan Geel bij museum de Baan.
Tot woensdag in Dronten wellicht.

Kus van de Kat

4 opmerkingen:

  1. beekie is dan hopelijk in België kat

    veel plezier met de fiets
    groet beekie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Beekie, je was van harte welkom, maar ach Belgie is ook leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk kan ik eindelijk weer een keertje mee. Ik ga zorgen dat ik rond 10 uur in Oostwoud ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Rene, leuk dat je ook van de partij bent.

    BeantwoordenVerwijderen